Pages

Isu Minor Semester 2

Sunday, March 8, 2009

Kepada pelajar Semester 2 Pendidikan Sejarah AT32 UPSI,

Seperti yang anda ketahui bahawa kita mempunyai masalah pendaftaran minor. Selaku exco kebajikan & sosial Permas saya berharap saudara-saudari sekalian bersabar. Seperti yang saya katakan sebelum ini, kita akan berusaha untuk menyelesaikan masalah ini dengan pihak atasan.

Sehubungan dengan itu saya berharap kerjasama anda semua untuk bersama-sama membantu dalam menyelesaikan isu ini. Di sini saya berharap tidak ada yang mementingkan diri dan cuba bersama-sama menyelesaikan isu ini.

Saya juga telah bertemu dengan Timbalan Dekan Akademik Fakualti Sains Sosial dan Kemanusian UPSI, Dr Mohd Suhailly dan Ketua Jabatan Sejarah, En. Ahmad Zainudin untuk menyelesaikan masalah ini. Timbalan Dekan kita telah bersetuju untuk membantu kita di dalam menyelesaikan isu pendaftaran minor ini.

Jadi, sebelum selasa ini saya berharap segala borang-borang dan surat-surat itu telah diselesaikan. Selepas kuliah jam 11 pagi, saya akan sekali lagi bertemu dengan Timbalan Dekan bagi mendapatkan pengesahan beliau dan berharap isu minor ini akan selesai dalam minggu depan.

Saya mengucapkan terima kasih kepada Timbalan Dekan Akademik, Dr. Suhailly dan KJ Sejarah, En.Ahmad yang sanggup memberi perhatian masalah pendaftaran minor pelajar sejarah.

Avoir...naka tu dulu..tq

Yang Ikhlas,
Samuel Sila Mathew Unjah
www.sila-silagerasibansa.blogspot.com

0 Komen: