Pages

MAJLIS MAKAN MALAM PELAJAR SEMESTER 7

Saturday, October 24, 2009

Sungai Klah Hot Spring, 24 okt 2009 - Pelajar pendidikan sejarah semester 7 pendidikan sejarah UPSI telah diraikan pada majlis makan malam yang diadakan di Singai Klah Hot Spring Resort. majlis bermula kira-kira jam 8.00 malam turut dihadiri oleh Penyelaras jabatan sejarah FSSK, UPSI, En. Ahmad Zainiddun Husin, Penasihat PERMAS, En. Mohd Kamal Kamaruddin, Cik Siti Zaharah Mahfood, Cik rabaah, dan Pn. Wan Noorlizawati bt. Wan Mat Ali.


Dalam majlis tersebut tersebut En. Ahmad Zainudin memberi sentuhan semangat dan nasihat kepada pelajar semester 7 yang akan menjalani praktikal pada semester depan. Dalam majlis itu juga beberapa anugerah telah disampaikan kepada pelajar semester 7. Antaranya ialah anugerah akademik yang berjaya disandang oleh Abu Hanifah B. Haris.


Majlis makan malam yang diadakan untuk pelajar semseter 7 pada kali ini berbeza sedikit daripada majlis-majlis yang pernah diadakan pada semester-semester yang lepas. sebelum bermulanya majlis pada malam tersebut, pelajar semseter 7 yang diraikan perlu melakukan aktivit mencari harta karun.

Pada akhir majlis, pelajar semester 7 bersalam-salaman dengan semua pensyarah yang hadir dan mengambil gambar kenangan-kenangan bersama pensyarah. selain itu, mereka turut diraikan oleh ajk pelaksana program makan malam tersebut dengan nyanyian yang dinyanyikan oleh AJK pelaksana.



Bergambar kenangan bersama pensyarah
Barisan AJK pelaksana majlis
Pelajar semester 7 bersalaman dengan pensyarah pada akhir majlis




















1 Komen:

NuHaA said...

thanx korg...jasa korg tetap dikenang...gud luck!!!!be better than before..